Sunday 25 September 2011

HIDAYAH DARIMU YA ALLAH 'SHAM KAMEKAZE'

Assalamualaikum kepada pembaca setia di blog islamic.Islamic fikir apa entri yang patut islamic muatakan dalam blog ini.Tanpa panjangkan cerita islamic  terjumpa video mengenai kehidupan seseorang yang menerima hidayah yang pertunjuk dari ALLAH S.W.T untuk berada di jalan-Nya.Ketika islamic menonton video yang ceritanya hanya tentang bagaimana ALLAH S.W.T memberi hidayah dan pertunjuk kepada sesiapa yang ALLAH mahu.Islamic sebak melihat video ini ceritanya yang bagus menarik.Ada satu babak dalam video ini yang mana isteri kepada sham menceritakan tentang diri sham islamic cuba bayangkan dan dengar apa yang dikatakan sebak rasanya.Sebelum ini ramai anak muda yang minat kepada sham terutama bab bermain gitar dan mengikut jejak langkah sham.Sekarang sham dah berubah menjadi yang lebih baik insyallah akan ramai anak muda lagi akan ikut jejak langkah sham yang baru ini.
Islamic mengalukan sham untuk berkongsikan pengalaman dan isu agama sahaja di blog ini.


SHAM : DALAM PERJALANAN MENUJU JALAN YANG BENAR MENUJU KEPADA ALLAH S.W.T KUATKAN IMAN KETAQWAAN HATI KERANA ALLAH SENTIASA MENGUJI HAMBANYA YANG SENTIASA SUJUD KEPA-NYA,ITU TANDANYA ALLAH SAYANG KEPADA KITA SAMA SEPERTI IBU BAPA KALAU MEREKA SAYANG MEREKA TEGUR DAN TERUS MENEGUR JIKA TIDAK ADA SATU PERKARA YANG TELAH MENGURIS HATINYA SAMPAI MEREKA TIDAK MENEGUR.

PEMBACA : INGATLAH IBU KATA SOLAT PUKUL SUPAYA SOLAT ADA SEBABNYA SEMASA KECIL.DAN SAMPAI SATU TAHAP KITA SENDIRI AKAN MNYEDARI KENAPA IBU BAPA KITA BERBUAT BEGITU.

1 comments:

MoyMynn said...

syukur alhamdulillah =)... semoga sham bahgia kekal dunia akhirat... diana amir pon daa dapat hidayah dari allah =) tq ISLAMIC coz share entry nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More