Sunday 16 October 2011

Kebangkitan Umat di Tunisia : Ke arah Revolusi Islam

ISLAMICBARAKAH INFO, Tunisia, 15 Oktober 2011 - Umat ​​Islam di Tunisia bangkit kembali menentang penyokong-penyokong pihak sekular dan berarak di sepanjang jalan dan di seluruh Tunisia, di utara dan juga di selatan.


Mereka menyeru kepada undang-undang Tuhan Pencipta Manusia dan menuntut penubuhan sebuah Negara Islam Global iaitu Daulah Khilafah.

Mereka tahu kaitan talibarut Barat dan agen-agennya di Tunisia kerana rakyat sedar apa yang sebenarnya berlaku di negara mereka dan masalahnya bukan dengan rakyat secara khusus, tetapi dengan pemisahan agama sekular sebagai satu sistem yang mengabaikan perintah Allah SWT terutamanya perlembagaan sekular dan peruntukannya.

Bahawa kaitan Zionis jahat hanya alat ada di tangan pemerintah yang menguasai nasib rakyat, baik melalui dasar-dasar yang diarahkan, dan masalah yang dihadapi oleh rakyat adalah sistem sekular yang ditaja oleh kerajaan boneka Tunisia adalah jelas melawan Allah dan Rasul-Nya.

Mereka ini adalah dari kebijaksanaan dan kesedaran yang menyifatkan tentang apa punca masalah manifestasi di tempat mereka.

Apa yang disiarkan rakyat dan disiarkan di media di Tunisia penyelewengan daripada Islam dan peruntukannya walaupun soal sama ada doktrin Islam dan penjelmaan Pencipta Alam Semesta.

Ia termasuk boleh secara terang-terangan kepada identiti negara dan prinsip kehidupan, semua ini hanya hasil semulajadi dasar memisahkan agama dari kehidupan yang diamalkan oleh rakyat negara tersebut secara sekular dan ini adalah apa yang telah dilakukan oleh orang Islam di Tunisia. 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More